Waar in NL kopen?

Netherland, Holland.
Post Reply
McNessie
Ready for take off

Waar in NL kopen?

Post by McNessie » 07 Jan 2011, 16:19

Ik begreep dat v-nix.nl binnen 2 weken de (vernieuwde) ar drone gaan leveren. Ik ga hem bij hun halen. Ik heb nl goede ervaringen met mijn kds heli bij hun. Dit zou gaan om een versie met een verbeterde software. Ik weet niet of het de gewone ar drone is met de laatste software voorgeïnstalleerd of dat het gaat om een nieuwe type..... Ben benieuwd.

tdekort
Ready for take off

Re: Waar in NL kopen?

Post by tdekort » 07 Jan 2011, 22:22

McNessie wrote:Ik begreep dat v-nix.nl binnen 2 weken de (vernieuwde) ar drone gaan leveren. Ik ga hem bij hun halen. Ik heb nl goede ervaringen met mijn kds heli bij hun. Dit zou gaan om een versie met een verbeterde software. Ik weet niet of het de gewone ar drone is met de laatste software voorgeïnstalleerd of dat het gaat om een nieuwe type..... Ben benieuwd.
Hoi McNessie,

Ik heb nog nergens berichten gezien over een nieuwe versie van de AR Drone, waar heb je dat gehoord ?

De laatste software krijg je altijd vanzelf als je via iTunes de Free Flight applicatie van Parrot update.

Groeten,
Toine

McNessie
Ready for take off

Waar in NL kopen?

Post by McNessie » 08 Jan 2011, 10:24

Ja, dat weet ik. V-nix hadden de huidige drone uitgeprobeerd en waren niet tevreden. Ze zeiden dat deze (vernieuwde) wellicht wel aan hun eisen/verwachtingen zouden voldoen. Na het testen (mits ze tevreden waren) zouden ze hem direct leveren. Ik heb het net afgezocht naar meer info hierover maar vond ook niks. Misschien komt op het CES in Las Vegas iets naar voren....

McNessie
Ready for take off

Waar in NL kopen?

Post by McNessie » 21 Jan 2011, 16:46

V-nix Groningen zegt de ar drone aanstaande woe/don binnen te krijgen...

Sent from my iPhone using Tapatalk

TVH7
Ready for take off

Re: Waar in NL kopen?

Post by TVH7 » 23 Jan 2011, 17:54

Ik heb hem gewoon gekocht bij de media markt ,
En over nieuwe versies heb ik niks gehoord en staat er ook niks over op de parrot site ik denk dat ze het verschil tussen de beta versie en de normale versie bedoelen de beta ( in de blauwe doos) en de normale in de kartonnen doos met een helipad op de achterkant.

Post Reply