Eerste post

Netherland, Holland.
McNessie
Ready for take off

Eerste post

Post by McNessie » 01 Jan 2011, 15:20

Ben benieuwd of er nl'rs zijn met ar drone vlucht ervaringen. Ik ga komende week hopelijk een aanschaffen. Laat ff van je horen...

tdekort
Ready for take off

Re: Eerste post

Post by tdekort » 01 Jan 2011, 20:20

McNessie wrote:Ben benieuwd of er nl'rs zijn met ar drone vlucht ervaringen. Ik ga komende week hopelijk een aanschaffen. Laat ff van je horen...
Hoi McNessie,

yes there are, but let's stick to english on the forum - if you have specific questions, feel free to PM me in dutch.

Groeten,
Toine

McNessie
Ready for take off

Eerste post

Post by McNessie » 07 Jan 2011, 16:15

Deze forum is vm bedoeld om (in jullie eigen taal ( ik kom uit Schotland)) te praten. Dus lijkt mij NL een beter idee. Sommige mensen vinden engels lastig en dit is juist de reden waarom local fora worden gemaakt. Zie als voorbeeld de forum van TiPB.

tdekort
Ready for take off

Post by tdekort » 07 Jan 2011, 22:23

McNessie wrote:Deze forum is vm bedoeld om (in jullie eigen taal ( ik kom uit Schotland)) te praten. Dus lijkt mij NL een beter idee. Sommige mensen vinden engels lastig en dit is juist de reden waarom local fora worden gemaakt. Zie als voorbeeld de forum van TiPB.
Je hebt gelijk :oops:

TVH7
Ready for take off

Post by TVH7 » 23 Jan 2011, 17:57

McNessie wrote:Deze forum is vm bedoeld om (in jullie eigen taal ( ik kom uit Schotland)) te praten. Dus lijkt mij NL een beter idee. Sommige mensen vinden engels lastig en dit is juist de reden waarom local fora worden gemaakt. Zie als voorbeeld de forum van TiPB.
Inderdaad :D

borgqueenx
Thinking of bearings

Post by borgqueenx » 06 Apr 2011, 20:13

halllooooooooo. ik hoop dat ik de drone leuk ga vinden die ik waarschijnlijk over een week krijg :)

TVH7
Ready for take off

Post by TVH7 » 22 May 2011, 12:40

Vertel me je ervaring als je hem hebt!

goldmember
Newcomer

Post by goldmember » 17 Jun 2011, 11:22

Morgen ontvang ik waarschijnlijk mijn ARDrone. Kan ik eindelijk die eksters eens een keer terug pakken! :twisted: Iemand al het "fricking laser" pakket besteld?

goldmember
Newcomer

Post by goldmember » 24 Jun 2011, 09:34

Vandaag voor het eerst gevlogen! Eerdere pogingen in de achtertuin resulteerden in een gebroken neus (van de drone), een gebroken bescherming, en een geknakt ego. Gelukkig is alles vrij simpel te herstellen met lijm en plakband. Goede raad nummer 1: niet testen in de achtertuin maar op een grasveld van minimaal 50 m2. Het vliegen gaat redelijk simpel. Het fijne werk kost waarschijnlijk een stuk of 20 batterij ladingen. Maar wat een sensatie!!!!!!!!!!!! Alleen het geluid al, net een soort straalmotor als ie voorbij vliegt. En dat gaat nog best hard. Jammer dat de batterij vrij snel leeg raakt, time flies when youre having fun. Dus, back to de oplader, ff wachten, en weer naar buiten.

D3fix
Newcomer

Post by D3fix » 24 Aug 2011, 11:10

goldmember wrote:Vandaag voor het eerst gevlogen! Eerdere pogingen in de achtertuin resulteerden in een gebroken neus (van de drone), een gebroken bescherming, en een geknakt ego. Gelukkig is alles vrij simpel te herstellen met lijm en plakband. Goede raad nummer 1: niet testen in de achtertuin maar op een grasveld van minimaal 50 m2. Het vliegen gaat redelijk simpel. Het fijne werk kost waarschijnlijk een stuk of 20 batterij ladingen. Maar wat een sensatie!!!!!!!!!!!! Alleen het geluid al, net een soort straalmotor als ie voorbij vliegt. En dat gaat nog best hard. Jammer dat de batterij vrij snel leeg raakt, time flies when youre having fun. Dus, back to de oplader, ff wachten, en weer naar buiten.
Ja dat de batterij niet echt lang mee gaat vind ik ook jammer. Ik heb dan ook vandaag 3 extra batterijen bij besteld voor meer vliegplezier. Ik heb deze hier besteld, morgen moet ik ze binnen krijgen. Dus ik hoop dat het geen miskoop was maar als dat zo is dan horen jullie dit direct van mij natuurlijk.

D3fix
Newcomer

Post by D3fix » 24 Aug 2011, 11:11

McNessie wrote:Ben benieuwd of er nl'rs zijn met ar drone vlucht ervaringen. Ik ga komende week hopelijk een aanschaffen. Laat ff van je horen...

En? Hoe is jouw ervaring nu met de AR.Drone?

luddie
Newcomer

Post by luddie » 01 Dec 2011, 23:18

Ik heb mijn drone eergister ook binnen gekregen. Gekocht via marktplaats met 4 extra accu's, 1 oplader, 1 buiten- en 1 binnenhull. Het vliegen ging de eerste keer voor geen meter omdat ik de controls niet wist. Daarna een tutorial filmpje gezien op de website van parrot en toen ging het heel makkelijk. Ik ben nog altijd dol enthousiast alleen kan me voorstellen dat 1 accu zeker te weinig is. Heb nu al plannen om leds op 1 van mijn binnenhull te gaan monteren.

droneparts_de
Chased the cat

Eerste post

Post by droneparts_de » 02 Dec 2011, 06:21

Welcome and greetings to Holland;-)
http://www.droneparts.de - Parrot AR.Drone and DJI Phantom partner!
...5% discount for forum members. Please contact info@droneparts.de to receive your voucher code - we ship worldwide!...

Muyz
Newcomer

Post by Muyz » 02 Dec 2011, 12:44

luddie wrote:Ik heb mijn drone eergister ook binnen gekregen. Gekocht via marktplaats met 4 extra accu's, 1 oplader, 1 buiten- en 1 binnenhull. Het vliegen ging de eerste keer voor geen meter omdat ik de controls niet wist. Daarna een tutorial filmpje gezien op de website van parrot en toen ging het heel makkelijk. Ik ben nog altijd dol enthousiast alleen kan me voorstellen dat 1 accu zeker te weinig is. Heb nu al plannen om leds op 1 van mijn binnenhull te gaan monteren.
Goed een nieuwe Hollander te zien. Mijn drone is ook gisteren binnengekomen...wachten tot mijn verjaardag op de 16e :cry: Vanuit Frankrijk zijn er nog 2 1800mAh accu's onderweg, een LED ring en een HD camera, dus tegen de 16e moet ik goed aan de slag kunnen...

Ben benieuwd hoe het vliegen je vergaat; post je hier je ervaringen?

FreeBee
Ready for take off

Post by FreeBee » 02 Apr 2012, 19:38

Jeauw, ik zit ook al een tijdje in het internationale gedeelte van het forum, en ik zag net pas de Nederlandse dus ik dacht, ik doe gek en laat een berichtje achter.

Heb ondertussen al een jaartje een AR Drone (gekocht bij Coolblue) Technisch gezien 2 nu. De eerste had last van rare spatjes, en was niet stabiel te houden. Heb deze terug mogen sturen, en toen waren ze hem kwijtgeraakt in de post. Ik kreeg gelukkig een andere. Een maand of 2 later hadden ze 'm alsnog gevonden, en kreeg ik er nog één opgestuurd (mondje dicht).

Het zijn leuke apparaatjes, maar bij afstanden boven de 20 meter vliegt 'ie al schokkerig, dus ik denk eraan de McGuyver mod te gaan aanschaffen. Verder ben ik ook erg geïnteresseerd geraakt in FPV vliegen, maar dan wil ik wel iets van betere kwaliteit.

Ik woon in 't oosten dicht bij Deventer in de buurt.

Post Reply